fredag 19. september 2008

Fant en skisse jeg synes var flott


husker selvsagt ikke hvor den kom fra men fikk lyst til å prøve på den en kveld jeg egentlig skulle begynne og sette inn bilder i det vanlige fotoalbumet vårt.
Det er brukt både papir, blomster og blonde som jeg har bytett til meg fra andre på scrapping.no. Stempel fra Kreativ hobby og sommerfuglen fra Revolution.
Lenge siden jeg kjøpte den men har ikke brukt den særlig mye, selv om den er knall fin. Rundingen er også stanset ut med Revolution`s sin Nesting Flowers og emboset med Cuttlebug.

1 kommentar:

Snuppelure sa...

så nydelig kort du har laget vennen :) Jeg har fremdeles ikke scrappet kort etter skisse jeg, kanskje jeg må prøve det snart :)
Ha en kjempe fin helg , maznge klemmer fra Wenche :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...