fredag 26. september 2008

Har kjøpt mer garn

i dag. kjøpte noe garn på Nille for å strikke hals til Eline av men synes det virket som det ikke var noe særlig elastisitet i garnet så i dag bar det til Bogerud der 5 nøster Vestlandsgarn ble kjøpt inn.
Hva jeg skal bruke feil kjøpe til får jeg se om kanskje blir dukkeklær, evnt kan jeg bytte 2 av nøstene (kjøpte 3).
 Har strikket ferdig en selekjole til Eline og en hals til en liten Eline venn av rest garnet.
Det er det jeg har gjort på toget nå på ettersommeren.
Kjolen er helt enkel blå men det skal applikeres en stor bomst på den. Men da trenger jeg viselin og det er så tiltak og ta toget til sentrum for å hanlde det inn.
Har også en julekalender min mor har brodert som også ligger og venter på at viselin skal kjøpes inn slik at jeg kan begynne og montere den.
Men det er jo fortsatt 2 mnd. igjen til 1.desember så har jo litt tid.
Vi holder på å bytte kjøkkeninnredning så vi trenger nye gardiner der. kjøpte stoff på Ikea på lørdag så jeg har begynt å klippe og sy de.
Så litt praktisk holder jeg på med da.

Men ting tar tid for det er så mye som den stakkars tiden skal deles på.

Får kanskje legge inn noen bilder etterhvert.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...