søndag 30. november 2008

Litt nytt på papirfronten

Her har jeg laget ett nytt bestillingskort. skal til Malaysia, derfor det litt julepregedekortet.
Er ikke så god på å pynte innsiden men bruker litt swirvels stempler av og til, slik jeg har gjort her.





En eske jeg laget til min mors julegave, hun får ett smykke så det skal pakkes pent opp i esken.





Jeg synes dette stemplet er så utrolig flott men blir ikke fornøyd med kortene jeg har laget med det stempelet. Men har fler stempeltrykk så jeg går på med friskt mor senere og prøver på nytt.

1 kommentar:

Jeffer Shen sa...

How is this audience being served at rolex replica Watches & Wonders, and how (if at all) do the new products that were debuted at Watches & Wonders serve the regional audience in Asia? While hublot replica uk Watches & Wonders is in Asia, it isn't really about products made just for Asia. One timepiece, however, really epitomized what brands should be making to appeal to Hong Kong customers – and omega replica sale it came from Montblanc. In an 18k red gold 39mm wide case with diamonds on the bezel, and a few more on the rolex replica sale dial as some of the hour markers, the Montblanc Meisterstuck Heritage Spirit Date Automatic swiss replica watches comes with a pretty reasonable price of $11,500.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...