torsdag 1. januar 2009

ADVENTSMORO - 22 - Utfordring Bakgrunner!

Adventsmoro 22 desember hos Kreativ Hobby Bbstod i å lage egne bakgrunner. Her har jeg brukt akvarell ark som jeg har banket/dabbet med en skummpensel på med oransje, rød og brun Distress Stempelputer. Brukte litt våte fingre til å dra fargen utover med etterpå.
Borden lagde jeg ved å stemple blomster i litt uryddig linje som jeg siden fargela med akvarellblyanter, satte en perle midt i blomsten og dro en rød stempelpute langs kantene på borden og på kortet.
Brukte den nye sommerfuglen fra Quic Kutz som pynt på kortet og stemplet bursdagshilsen på.
Både blomsterstemplene og bursdagstempelet er fra Kreativ hobby.
Det er ganske morsomt å lage slike egne bakgrunner og bruke minimalt emd ferdigkjøpt pynt så tror jeg må prøve å trene på å lage fine bakgrunner.

2 kommentarer:

Mona sa...

Nydelig kort, og ikke minst knallflott løsning på utfordringa! Likte fargene kjempegodt :)

Anne Bente sa...

Nydelig kort! Du har også vunnet denne utfordringen. Ta kontakt med oss så vi får sendt deg din premie :-)
Hilsen Anne Bente, Kreativ Hobby

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...