søndag 15. mars 2009

Måtte ha litt nytt




Måtte bruke litt mer penger på litt produkter igjen.
Diesen har jeg ventet lenge på så når jeg så de hadde fått den inn på Papirloftet var det bare og bestille den med en gang. Og godt var det det var tomt noen få timer etterpå hi hi.
Ellers har det blitt litt mer distress ink og dabbere og noen av disse nye bling swirvlesene. Er ikke helt sikker på om det passer på de tingene jeg mekker sammen derfor holdere det med 3 så lenge.
Har handlet litt rubons fra Norsk Stempelblad også var 1/2 pris, har ønske om å bruke litt mer av det så da var det bare og bestille. stempelplata fikk jeg med ettersom jeg hadde en del trøbbel med bestillingen min hos de. Så skal ikke klage på servisen hos de.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...