onsdag 13. mai 2009

Bind-it-all

Endeliog har den kommet.
Nå må jeg bare få tid til å sette meg ned og begynne og scrappe igjen. Har handlet litt ark m. pynt til som er beregnet til bruk på noen små album laget med det nye leketøyet vårt.
Skriver vårt for regner med at han jeg er gift med kanskje kan bruke den på jobben sin.
Skal se om det blir bilder av maskinen osv etterhvert.

Har blitt mye kort siden jeg bestemte meg for å være med i Kort-o-mania våren 2009.

Er i grunn bare og innse at døgnet har for få timer.
Og nå reiser vi straks 2 uker til Hellas og vi gleder oss alle 3
til den turen!

2 kommentarer:

Kort og Søm sa...

God tur, ferie hørtes godt ut!!
Nei, det var nok ikke meg på Ikea.. :o) men du har rett i at jeg bruker endel stoff derifra til veskene jeg syr. Stoffet er litt kraftig, og det er bra til noen av veskene!
Kos deg på ferie :o)

Mona sa...

God tur til Hellas, høres deilig ut!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...