mandag 1. juni 2009

Ferien i Nea skioni, kassandra Hellas er over

og vi har kommet hjem. Har hatt ca 28 grader hver dag, vind av og til slik at vi gikk tur på formidagen og la oss på standen på ettermiddagen. Men dette var vel, bare 2-3 ganger i løpet av de 2 ukene. Opplevde også skikkelig uvær første gang 2. natten der det lynte, tordnet og høja skikkelig ned. 2 gangen var fredags kveldden dagen før vi reiste. Og da lynte og tordna det selvsagt og det regnet så det ble elve i gatene. For å komme tilbake til hotellet tok vi av sko og sokker og vasset barbeint gjennom en 10 cm høy elv i gata hotellet lå.

Men det er godt med ferie men deilig og komme hjem igjen. Kjempedeilig å komem hjem til knallsol og varme her ogå. Men har ikke orket og nyte den da jeg har fått nok varme for ett par uker nå.

Men jeg startet nedtellingen til neste ferie om 5 uker og det er ikke lenge til.

Og så må jeg vise litt bilder av hvor flott det var der. Det å reise i mai var første gangen, vi reiser gjerne i august/september og da er det ganske så svidd men nå var det utrolig grønt og frodig der. Jeg forelsket meg totalt i de røde valmuene som stakk frem overalt.
Var også mange kråkeboller i sjøen og Elien syntes det var morsomt og se hvordan de så ut.
men det gjeveste tror jeg var den lille kattepusen på hotellet den kunne enmlig hun bære. De store kattene er for store og tante sin katt kan man ikke kjele slik med som en katt unge.





2 kommentarer:

Sydney sa...

Takk for hyggelig hilsen i bloggen :)

Ser ut som du har hatt en deilig ferie og rød valmue er bare helt nydelige blomster. Flotte bilder du har tatt!

Snuppelure sa...

Ser ut som dere har hatt en super fin ferie , masse flotte bilder av snuppa :) Gleder meg tilå se de bli scrappet :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...