søndag 14. juni 2009

Nytt leketøy???????

Her er bilde av den nye flotte maskinen min og det rosa tilbehøret jeg synes jeg trengte ved siden av Hi hi.
Har også kjøpt spiraler men bare i 2 størrelser ettersom jeg er veldig usikker på både farger og størrelser jeg vil komme til å trenge.

Har begynt på minialbum i 6x6 størrelse med 5 sider inni.
Bruker papirer fra Just Chillin` Girl serien til makingmemories.
Har fått limt inn noen av bildene og pynten men det tar litt tid å bli ferdig selv om det er ett lite album.
Spesielt når jeg sitter her og oppdaterer Hi Hi og etterpå må jeg legge sammen litt klær.
Det er jo ille at man faktisk er nødt til å gjøre litt husarbeide innimellom og ikke kan sitte på hobbyrommet hele tiden!


Slik ser framsiden av minialbumet mitt ut.
Skal kun ha tekst foran og ikke noe pynt(tror jeg).
Knøla litt når jeg skulle binde det sammen. Det første forsøket gikk dårlig så måtte ta en ny vire og da fikk jeg det til. klarte også å bomme litt på midten av albumet tenkte helt feil men tror ikke det er spesielt skjemmende.
Dessuten det er det første og da trenger det vel ikke være fullkomment på milimeteren med en gang?


4 kommentarer:

Kaia sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min.
Jeg har lagt deg til i lista mi, så kan jeg inn å se litt senere også.
Ha ei flott uke :o)

Mona sa...

Gratulerer med BiA'en din ;) Nå kan du kose deg med å finne på mange spennende prosjekter! Boka di ser ut til å bli kjempeflott!

Kort og Søm sa...

Så morro med nytt utstyr..ja, det er igrunnen litt synd at klesvasken ikke gjør seg selv.."ler".. :o)
Jeg har den første modellen, men lurer litt på om jeg skal bytte den ut med den nye!? Kanskje litt unødvendig, men, men.. :o)

Ingunn sa...

Så arti med nytt utstyr, da. Rosafargen er jo bare lekker. Jeg skjønner at du heller vil leke enn å gjøre husarbeid.
Jeg legger deg til på blog-lista mi, så får jeg følge med på hva du tryller fram med BiA framover. Gleder meg!
(Fargene på minialbumer var herlige, da!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...