torsdag 30. juli 2009

2 nye sommerfuglkort

Har fått bestilling på ett kort til av hun som bestillte konfirmasjonskortet.
skulle være samme stempeltrykk og sommefuglpapir og sommerfugler selvsagt.



Dette skulle også være ett kort. Stemplet og stanset ut og limte sammen men oppdaget jeg at stempeltrykket ikke var bra så da pyntet jeg det og så blir det ett lite bilde i stede. men syntes det ble veldig bra oppsett så jeg kommer muligens til å kopiere det senere.

Har fått bestilling på ett kort til av hun som bestillte konfirmasjonskortet.
skulle være samme stempeltrykk og sommefuglpapir og sommerfugler selvsagt.

3 kommentarer:

Ingunn sa...

Hei!

Så flott kort! Og så hyggelig at du fikk en ny bestilling fra samme dame!
Stemplet, er det fra Ett Trykk?

Det ligger ofrresten en utfordring til deg i bloggen min.

Ha en fin dag!
Ingunn

izi sa...

Kjempeflotte kort du har laget! Likte veldig godt stemplet også, så jeg kunne også gjerne tenkt meg å vite hvor det er fra :)

Hege sa...

Hei!
Så flotte sommerfuglkort du har laget!
Jeg er kjempeglad for at jeg kjøpte akkurat den jeg. Har også et par fra QK,men de er relativt store, men denne var helt perfekt i størrelsen ja!
Masse flotte kort i bloggen din forresten.

Hege

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...