lørdag 25. juli 2009

Eline og jeg har laget kort

Vi har laget bursdagskort til mormor i kveld.
Stempeltrykket og mønsterpapiret hadde jeg klart fra tidligere og da var det fort gjort og finne litt pynt og gjøre det ferdig.
Når jeg hadde hengt på hjertecharmsenn, kommer det far snuppe duppa jeg vil også ha son som henger i blomsten. Måtte da finne frem en charms til henne og feste den på. Påhennes kort har charmsen teksten: made by love og det passer jo kjempebra når det er mormor som hune rså glad i som skal få kortet.


2 kommentarer:

Snuppelure sa...

kjempe flotte kort dere har laget vennen :) kjempe flinke begge to :)
Såååå skjønn den rosa giraffen var <3

Kort og Søm sa...

Hei, du kan trygt kjøpe stoff fra Moda, bare god kvalitet der, etter hva jeg har opplevd :o) Jeg tror faktisk du trygt kan kjøpe de fleste stoffene fra www.fatquartershop.com

Ingen dårlig kvalitet som jeg har opplevd.
Men det er lurt å være litt forsiktig, siden man ikke kan kjenne på soffene før man kjøper. Har opplevd dårlig kvalitet, men ikke noen av merkene hos fat quarter shop!
GoD søndag! :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...