fredag 24. juli 2009

Kjøpe kjøpe

Har ikke handlet masse men noe har det blitt.
4 nye dieser, handlet på forskjellige butikker alt ettersom billigst og fri porto.
Har litt dilla opå sommerfugler.



Ettersom vi har hytte ikke så veldig langt fra Gjøvik så blir det altid en sommer tur eller fler ditt. Flere flotte butikker i sentrum blandt annet Happy Hobby.
Hadde sett meg ut stempelplata jeg skulle kjøpe der så jeg hadde en god unskylding for å gå innom. Så den samme hos Steffens i oslo siste dag før ferien men hadde bestemt meg for at den skulle handles hos Happy Hobby. hi hi. Måtte ha med noen av Majas design sine mønsterark også. Og kunne vel tenke meg noen fler av de, de er utrolig flotte og tykke og gode og jobbe med.
Kanskje jeg må ta meg en Gjøviktur en gang i september før vi stenger hytta for vinteren.



Måtte jo prøve både stemplene og litt av mønsterarket når jeg kom hjem med ett enkelt kort. Har her brukt pyntenål også for første gang. Fikk noen av Butterfly inne på scrapping.no. og de måtte jo testes:-)




Når jeg først hadde laget ett kort ble jeg så inspirert at jeg lagde ett kort til av restepapir jeg hadde liggende.

2 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Hei, :o)
så fine kort og den sommerfuglen var super!
Jeg kjøper stoff på nettet (men husk å ikke handle for mer enn 200kr, hvis du vil slippe unna toll og avgifter)
kjøper også litt fra Stoff og Stil, Sømsenteret i Oslo har også stoff, men det syns jeg blir for dyrt. Men det kommer jo ann på hva du skal sy da.
På Grønland er det jo også stoffbutikker, men der har jeg ikke vært ennå.
www.stoffogstil.com
www.fatquarteshop.com
www.fabricshack.com
www.ciaspalette.com

Du det papiret du skrev om Maya..? Kjøper du det på nett?

God helg!! :o)

Snuppelure sa...

for en lekker shopping vennen :)
flere som liker sommerfugler ja ;)
Jeg har også den sommefugl diesen til høyre (spellbinder)
et kortet var nydelig også flott tekst stempel du har brukt :)
Ha en fin kveld vennen :)
Stoooor klem fra Wenche :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...