søndag 26. juli 2009

Nye kort

Tror jeg har angst for at 3 uker med en regnfylt ferie nå er slutt. I morgen bærer det tilbake på jobb igjen. Begynner faktisk med å jobbe begge mandagene jeg egentlig har fri grr grr. Derfor har jeg vært kjemepkreativ i dag med hele 4 kort Hi hi.
De er enkel men allikevel.
Måtte prøve ut de nye Maja design arkene mine + den nye stempelplata, jeg har ølnsket meg en stund.
Har også laget ett veldig enkelt kort til de ansatte i Elines bhg. hun slutter der nå for å begynne i en annen bhg fra 4.august, noe vi tror kommer til å bli bra.




2 kommentarer:

Snuppelure sa...

Kjempe flotte kort alle sammen :)
Så produktiv du har vært :)

Kari sa...

Så fine kort! Hvor har du kjøpt tekststemplene du har brukt på de to kortene i midten?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...