lørdag 15. august 2009

kort-o--mania

Da er høstens runde av kort-o-mania i gang.
Jeg hadde bestemt meg for ikke å delta men fristelsen ble for stor når jeg så oppgaven som var som følgende: Bruk vedlagte skisse og høstfarger. Når jeg leste første gangen og så at det var høstfarger fant jeg ut at jeg ikke skulle delta, men så leste jeg ikke oppgaven skikkelig neste gang så da sendte jeg inn ett kort laget etter skissa og det ble godkjent!
Men jeg var en smule "flau" når det gikk opp for meg at det ikke var akkurat høstfarger jeg hadde brukt da.
Men her er skissa:

Kortet hadde ikke på navn og tall(alder)når jeg deltok i konkuransen:

Pyntet litt enkelt på innsiden og da selvsagt med sommerfugl for jeg har dilla på de nå.He he Og arkene som er brukt er selvsagt fra mAja desig, tror virkelig jeg må ha fler av de arkene utover vinteren:-)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...