søndag 6. september 2009

Flere blomster

Har betilt meg krisebærblomster fra wildorchidcrafts. Synes de er så flotte. Ettersom jeg bestilt fra England tok jeg med noen blomster til Eline (er ikke med på bilde) og en bukett calaer for å fylle opp 200 kroners grensa. Kommer garantert til å handle mer derfra seinere. Ønsker meg roseknopper og for å få fler farger lønner det seg å handle derfra, Fremfor å kjøpe i nettbutikk her hjemme.



Har også vært med på rose spleising på scarpping.no og fått en haug med små roser på 1 cm. Synes nok de er i monste laget, så skal jeg ha fler etterhvert blir det str. 1,5 cm.



beklager litt dårlig kvalitet på bildene!

3 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Takk for bursdagshilsen! Du vet, bedre sent enn aldri.. :o)

Fine blomster du har kjøpt!

Ha en fin søndag!! :o)

Ingunn sa...

Oh, så masse flotte blomster!

Fine kort også, jeg liker fargekombinasjonene du har brukt der. Sidne jeg har en gutt selv, så sier det seg selv at det blir lite rosa kort.....

Og selvfølgelig vil jeg dele sommerfugl-mønsteret. Må bare finne ut hvor/ når jeg får kopiert det først.

Gardeniaen har fått noen sting til siden sist (skal prøve å legge ut oppdeatering i kveld).

Håper å få se kjøkkenet med stolputene ferdig?

Klæm fra Ingunn

Mona sa...

Kjempeflotte blomster :) Håper du får en flott uke, Lisbet!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...