torsdag 10. september 2009

Jeg bare elsker garnet fra Nøstebarn


Jeg elsker Askeladden garnet de selger på Nøstebarn. Ulempen er at det kommer i hesper`à 100 gram og må nøstes opp.
Nøsteapparatet mitt har jeg kjøpt på den vanlige sommerturen til Gjøvik sentrum for noen år siden.
Der ligger det en stor brukt handel med masse fint og flott og det er ett av stedene som må besøkes hver sommer. Takket være alt det dårlige være i ferien i år ble det fler turer til Gjøvik, blir fler bilturer når været er dårlig.
Dette lilla og hvite garnet skal forvandles etterhvert til votter, lue og skjerf. Eline har nemlig fått ny jakke og da må det jo følge med passende tilbehør hi hi

1 kommentar:

Ingunn sa...

Ja, er det ikke deilig å komme hjem med en pose med nytt garn?

Gleder meg å se votter, skjerf og lue!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...