søndag 6. september 2009

Stolputene er ferdige! Og scrappinga mi går det dårlig med!

Putene ble sydd ferdig på søndag som var. Har ikke sydd til tripp trappen til Elien enda for lysten til å gjøre noe annet ble veldig sterk. hi Hi
Dessuten nå MÅ jeg få kjøpt sort borrelås slik at jeg har en eller to meter liggende, håpløst når man skal sy ting og ikke har det man trenger for å få prosjekte ferdig.
Etter at jeg hadde ryddet opp etter pute sømmen begynty jeg på disse korttene.
De ble laget ferdig på fredag ettersom den uka her har godt så fort at jeg ikke har hatt nubbesjangs til å sette beina mine nn på arbeidsrommet.
Jeg er håpløs skal jo bruke høsten til å scrappe og ikke lage kort.




Skal legge ut bilde av stolputen enår jeg har fått vasket vinduer og ehngt opp vintrgardiner på kjøkkenent:-)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...