lørdag 24. oktober 2009

Små kort

Har en mann som skulle ha 14 kort (viste det seg etter at jeg hadde laget 15) til arbeidskollegaene på jobben sin. Der skal alle gi hverandre kort med hyggelige/koselige ord.
Ble selvsagt jeg som fikk oppdraget og da ser dere hva jeg holdt på med forrige helg.



Har en jente på 3,5 år, her med ett palster over leppa da hun fikk en dinosaur i ansiktet(datt ned fra ne hylle) i bhg for 2,5 uke siden men såret gror ikke for hun plukker hele tiden på det. grr grr



Som kommer med en gang jeg setter meg på arbeidsrommet. Hun liker å klippe og lime og lage kort sammen med mammaen sin. både emd sitt eget og aller helst mammas utstyr. hi hi. Så slik har Eline`s kort blitt. Hun måtte ha slike dråper hun også (raindrops) når jeg tok frem boksen de ligger.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...