lørdag 21. november 2009

3 nye bestillingskort

Har laget 3 kort som jeg har fått bestilling på.
Kortet til Wenche er til en godt voksen dame. Har brukt papirer fra Basic Gray sin too scopp serie. Valgte Hänglar jenta med hjertet det skal da signalisere kjærlighet til bestillers tante.

Kortet til Amanda som blir 14 er også vinterinspirert. Har brukt ett for meg ukjent mønsterpapir og stempel jeg selvsagt ikke husker hvor kommer fra. Valgte vintertema da hun bor noen år i Asia. Og da i varmen der nede syntes jeg det passe godt med litt vinterlig kort her oppe fra nord:-)

Kortet til Tove hadde jeg problemer med. Hadde det vært sommer hadde hun fått ett veldig sommerfuglinspirert kort men jeg synes ikke det passet særlig godt nå om vinteren. Hub fikk derfor ett enkelt pyntet blomsterkort. Valgte grønt og lilla da hun ikke liker rødt og rosa,ble det meg fortalt. Papir fra Maja Design og Lilly kate serien til Basic Gray.






2 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Så fine kort du har laget!
Bursdagen gikk veldig bra, og nå er jeg passe trøtt... :o)
Ha en fin uke,
Fredrikke :o)

magnholia sa...

Kortene var kjempefine de! Jeg har også fått spørsmål om å lage kort på bestilling. Men har hatt nok å holde på med selv og lurer på hvor mye duisåfall tar for disse kortene??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...