fredag 20. november 2009

Har handlet litt:-)

Har kjøpt meg 2 nye alfabeter. Fra QuicKutz HOLIDAY Mini Alphabet og Harmony som hører til Cuttelbuggen.
Har siklet lenge på begge to. Harmony ble kjøpt brukt mens Holiday ha jeg kjøpt hos Bikuben. orket ikke vente lenger på at Pappirloftet skulle få det inn igjen så da dro jeg i går og kjøpte det. Der haddee de hele 3 igjen så var bar jeg gjordet det ellers kan det hende jeg ikke hadde fått sikret meg det!

Fått 2 nye stempelplater i hus også. Nå gjelder det bare og være kreativ så man får brukt de!

I dag kom julekalenderen fra Papirloftet til mitt postkontor ogd er er det også litt snacks i tillegg. Selve adventskalenderen må jeg jo vente med å åpne en pakke om dagen nr vi kommer så langt:-)


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...