tirsdag 24. november 2009

På låven sitter nissen og han er så glad

Står det på ett gammel Sandvik stoff jeg fant i mine gjemmer. Må være julegardiner (2 lengder + kappe) jeg en gang må ha kjøpt på loppemarked med tanke på lappe søm.
Jeg skal klippe de opp og sy de om til puter på kjøkkenet 6 stykker i 3 forskjellige størrelser.
Juleputene jeg har fra før av er jeg mektig lei etter rundt 15 års bruk så i fjor i jula begynte jeg å snakke om nye puter. Etter å ha tittet litt rundt hos Ellos, Hansen og Dysvik, Kid og stoff og stil fant jeg ut at jeg fikk se hva jeg hadde liggende fant nemlig ikke noe jeg hadde lyst på. Fant dette som jeg syntes var ok.


Detaljbilde av nisser osv:

Detajbilder av teksten:

1 kommentar:

Kort og Søm sa...

Så smart med litt gjennbruk!! :o)
Jeg skal også sy nye puter, ikke juleputer denne gangen da. Tror jammen jeg skal begynne med de i kveld!!
God helg!! :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...