torsdag 31. desember 2009

Bind-it-all albumet er ferdig

Her ser dere hva jeg har jobbet med nå i juledagene.
Ble overlevert til en lille vennen til Eline i går og foreldrene syntes det var veldig flott så det håper jeg jo du som besøkende vil synes også, selvsagt.

De fleste arkene (unntatt 2 sider) er fra Making Memories sin serie Just Chillin. Har brukt chippord stjerner noen steder som pyntde er malt og hatt på glitterlim for glittrende effekt.
Teksten er stanset ut med QuicKutz sitt mini alfabet HOLIDAY.
hH ellers brukt litt forskjellig pynt. Jeg pynter ikke sidene i hjel men holder meg til en enkel stil som jeg trives best med.
Spiralen jeg har brukt er i str. 1 og i sort.







4 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Ser kjempe fint ut!! :o)

Godt Nytt År!
Klem Fredrikke :o)

Kari sa...

For et flott album! Så moro det må være å få noe så fint!
Takk for trivelig besøk inne hos meg! Pernille hadde en liten scrappeperiode i høst, men nå ligger hobbyen i dvale igjen. Hun jobber med å lage seg en ny blog, men den kommer ikke til å handle om scrapping :-)

Guro sa...

Nydelig album, dette fikk jeg også lyst til å prøve etterhvert. Sprelske stilige farger du har valgt! Takk for titten og inspirasjon :-)
Tillater meg å "følge" deg i det ny året!

Klem, Guro

Siri Fjørtoft, Fjørtoft Design sa...

Kjempefint album! Mønsterpapira er kjempeflotte, og eg synest du har brukt akkurat nok pynt:-)

Tusen takk for at du er med på candyen min:-) Eg gledar meg slik til eg får stempela i posten slik eg kan leike med dei! Har planar om både kort og albumsider!

Siri

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...