søndag 20. desember 2009

Har dere sett

så flotte votter? Så mens jeg satt på toget på Sentralstasjonen en ung jente/kvinne med disse hjertevottene og fikk kjempelyst til å strikke de. Fikk hjelp av en på scrapping.no til å finne oppskriften for slike vil jeg ha!
Har ett sett med vanlige stjerne selbuvotter med lue og votter i grønt og hvitt., dette er jeg mektig lei er ganske så gammelt men nå blir det nytt sett med votter og lue bare jeg får bestemt meg for farger jeg skal ha.
Ulempen er selvsagt jakka jeg holder på med og de vottene jeg har lovet å strikke til en Eline venn først selvsagt.

2 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Du de var kjempe fine!! :o)

Anne Bente sa...

Hei Lisbet. Du har vunnet en bonuspremie hos Kreativ Hobby for alle dine bidrag i førjulstidens utfordringer. Send oss din adresse, så sender vi deg julegave :-) Hilsen Anne Bente, Kreativ Hobby mail(alfakrøll)kreativhobby.no

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...