torsdag 31. desember 2009

Litt nytt:-)

Fikk litt penger i bursdagsgave og julegave som jeg bare "måtte" bruke til til ting til papirhobbyen min.
Her er litt av det jeg hentet på posten i går. Fikk mønsterark 12x12 og oppbevaring til 12x12 ark i tilegg som jeg ikke tok bilde av. kjøpte også 2 nye farger i Distress sin Crackle Paint. Det var noe jeg ikke trodde jeg kom til å få bruk for når jeg fikk det demonsterert for ett par år siden men det skjer undre og man utvikler seg så det kan hende det kommer fler farger inn i mitt hjem senere. Har hele 3 nå).
Og ja jeg som nå har store planer om å scrappe utover våren måtte jo selvsagt bestille meg mer 6x6 papir som egenr seg til kort hi hi. MEN de er jo fine og ha når kort moduset kommer over meg igjen da.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...