søndag 10. januar 2010

Litt fra Trel

Jeg var så heldig og vinne en candy hos Trel når Linda tok inn produkter fra Alveland for en stund siden.
Vant da deilige hjertebadebomber og ett stykke blåbærsåpe. Produktene er kjempedeilige så nå har jeg endelig fått bestilt litt mer.
2 poser med badebomber (5 stk i hver) og shamposåpe. For meg som elsker å bade er badebombene perfekte og jeg ahr prøvd shamposåpa men den vet jeg ikke hvordan virker på håret mitt før om noen dager. Skummet deilig i hvertfall.
Så anbefaler dere å sjekke ut nettbutikken til trel og bestille dere også.

1 kommentar:

Kort og Søm sa...

Heldige deg som vant! :o)

Uff..håper astmaen din bedrer seg...ikke noen morro det der.

Ha en riktig god helg du også, klem Fredrikke :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...