mandag 18. januar 2010

Litt nye stempler og dieser

Har fortsatt litt bursdag/julepenger igjen som går til papirhobbyen min.
Denne gang er dets templer og dieswer jeg har handlet fra forskjellige nettbutikker og e-bay. jeg abre elsker salg!

Den ene plate fra The Greeting Farm fikk jeg i premie fra kortgleder etter å ha blitt trukket ut som vinner når det gjaldt å skrive om kortkonkuransen deres til jul. Jeg kan varmt anbefale Kortgleder for de har masse flotte stempler og Jorun gir en flott service i butikken sin.

Og jeg fortsetter og bestille stempler og 6x6 ark jeg som skal legge kortproduksjonen litt på hylla for å få scrappet litt bilder omsider. Kanskje jeg hadde klart og bli ørlite ajour der også Hi hi.


1 kommentar:

Kort og Søm sa...

Takk for hyggelig kommentar hos meg... :o)
Så mye fint du har kjøpt deg..*smiler*
Har noen av de samme stemplene!

Kos deg med alt det nye,
klem Fredrikke :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...