mandag 18. januar 2010

Litt også fra Stoff og Stil

Har omsider fått handlet inn litt stoffer som skal forvandles til 2 langbukser, tunika, kjoler og sett med bluse og kortbukser.
Har også fått 10 meter gardinstoff fra Ellos til nye gardiner til stua.
Ser at jeg får det frykteliog travelt fremover og jeg jobber jo også neten fullt så det er ikke rare tiden en har på hobbyene sine hi hi.
Men blir nok ferdig etterhvert:-)

Men jeg trenger noen fine bånd og noen strykepåmerker til pynt så hvis noen har noen gode nettbutikker som er billige på bånd så rop ut!

1 kommentar:

Ingunn sa...

Hei igjen, og tusen takk for koselig kommentar - det varmer godt at noen følger med, vet du!
Jeg gleder meg til å se hva du tryller fram av disse stoffene - jeg er elendig til å sy, så jeg beundrer dere som syr klær (jeg kan vel til nød legge opp noen gardiner......).
Fine stempler du har kjøpt deg også!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...