søndag 24. januar 2010

Litt oppdatering på hobbyfronten

ettersom det går tregt med hobbyprosjektene på nyåret så får jeg legge ut ett påbegynte bilde slik at dere ser at det skjer noe her om det går tregt. hi hi.
Har riktignok laget 3 Lo er men tar litt tid (rødme) før jeg får tatt bilde og lagt ut.
Men her er jeg igang med den første buksen til Eline. Syes i smalstripete cord stoff slik at den blir myk og god og ha på seg.
For jenter på 4 år er jeg svært lite tilhenger av olabukser noe jeg synes må bli svært ubehagelig og stivt å ha på små jentekropper.
Var i grunn veldig så lenge siden rissehjulet og kalkerpapiret mitt har vært i bruk så det var på tide.
Hvor lang tid jeg vil bruek på buksa avhenger av ett par ting.
TID først og fremst. Nå er det ny uke i morgen med jobb og jeg er stadig opptimistisk og tror jeg skal klare og bruke en kveld på trening også og da er det ikke så mange timer igjen når en trenger og legge seg tidlig for å klare og komme tidlig opp om morgenen.
Og så knapper. Trenger en del knapper for å gjøre den ferdig og mulig de må bestilles på nettet:-) Skal ha røde sy på merker med marihøner og da må det bli marihøne knapper selvsagt.

2 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Høres ut som om buksen blir fin!! :o)
Men hvor bestiller du knapper på nettet?? (ikke det at jeg skal kjøpe noen da..hi,hi..jeg skulle jo bruke opp noen av knappe-lageret mitt.. :o)

Ha en fin uke, får håpe du får tid til å sy litt!!
Klem Fredrikke :o)

Ingunn sa...

Høres ut som noen kan vente seg ei supersøt marihøne-bukse!
Keep up the good work!

Ingunn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...