mandag 22. februar 2010

Sketchy Colors # 12

Har laget mitt første kort til utfordringen hos sketchycolors. Det er en utfordringeblogg man kan lage både kort, esker, LO osv. Bare du følger utfordringen.
Her har jeg brukt papir fra Basic Gray (elsker de 6x6 pakkene deres) marrakech paper pad. Tekststempelet er fra Papirloftet. Blomster fra prima sin E-line Flowers serie. Mannen er stempel Art Impressions. Hadde det ferdig liggende fargelagt og det passet jo perfet til arkene jeg hadde lyst til å bruke.

Skissen:



Mitt kort:

5 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Så morsomt stempel...*ler* og fin skisse.
Ha en fin dag!! :o)

Wenche sa...

Hihi, så artig motiv! Kortet er kjempefint og jeg liker de friske fargene i papiret.
Ha en fin kveld og lykke til!

Klem Wenche

Pia sa...

så herligt kort, skønt motiv

Therese sa...

Kult kort da. Fine farger og kjempe artig motiv.... :)

Lena Katrine sa...

Så kult!
Takk for at du deltar hos SC denne uken - lykke til!
Klem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...