mandag 15. februar 2010

Trykkpressa Februarutfordring

Fikk plutselig veldig behov for å sette meg ned og lage ett kort igjen etter å ha sett skissen inne på ettrykk bloggen.
Har brukt mønsterpapir fra Laura shley en serie som heter Traditional. masse nydelige papirer men jeg synts de kan være vanskelige å bruke for emg som ikke klarer å scrappe i vintage stil. De egner seg veldig til det. Tekst fra Norsk stempelblad.
Til tross for nytt og fint fotoapparat blir det ikke noe bra bilde fargene blir for blasse er mer farger i virkeligheten enn her.



5 kommentarer:

miapia sa...

Koselig kort. Jeg har litt dilla på vintage om dagen. Lykke til!!

anne bodil sa...

Kjempefint kort!
Takk for at du deltar på utfordringen vår. :)

Kort og Søm sa...

Nydelig kort du har laget!

Ja, det er morro med sånne gamle ting. Noe av helgen skal tilbringes med å lese mer i de gamle bøkene...*smiler*

Ha en fin kreativ inne-helg i kulda!
(gleder meg til våren jeg.. :o)

Kort og Søm sa...

Ja, jeg regner med å ha garn en "liten" stund nå...*ler*

Guro sa...

Så søtt dette var; nydelig bilde!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...