torsdag 4. mars 2010

Nytt kort

Lagde dette kortet til utfordringen hos sketchy colors denne uka.
Denne uka er et fargene ROSA, RØDT og turkis som skulle dominere kortet.
Men problemet var at jeg hang meg opp i det med rosa og turkis og glemte det med et røde slik at jeg kan jo da ikke levere det inn til den utfordringen. hi hi Men holder på med ett nytt da i de fargene med samme papirer og oppsett som er brukt her.
Har brukt mønsterpapir fra daisyd`s (stripete) og det turkise er ett Nille papir. Blomstene er fra den nye E-line serien til prima stempeltrykket er Daisy fra
Sugar Nellie. Har brukt gult glitterlim i midten på blomstene på stempelavtrykket.
Synes dette stempeltrykket er så flott at jeg tror jeg må bestille meg det fra England hvis jeg ikke får tak i noen trykk ett sted.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...