lørdag 1. mai 2010

Embossing av stempeltrykk

Har prøvd meg litt frem med å embosse stempeltrykk. Synes det er vanskelig å få ett "lesbart" embosset stempeltrykk.
Men nå har jeg funnet min løsning på problemet.
Nemlig å bruke klart embossingpulver.
På bilde har jeg 3 eksempler på samme tekststempel fra kreativ Hobby.
Det nederste er embosset med ett finpudret pulver fra Top Boss og det ble ikke lesbart i det hele tatt. De 2 andre er det henholdsvis (til høyre) bruket stempelpute fra Color Box og er ikke embosset, det til venstre er embosset med klart embossingpulver og har fått ett glatt og skinnende utseende. Synes kanskje ikke så godt på bilde da men ble veldig fint i virkeligheten. Trykker du på bilde kommer det opp i stror størrelse lettere og se da:-)
Så det å bruke farget stempelpute og så klar embossingpulver skal jeg gjøre mer av:-)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...