lørdag 1. mai 2010

Thats just so cute - Extra cute 8

Hos Thats just so cute
Har de en utfordring der vi skal bruke stempel. Og det passet perfekt synes jeg til bestillingen på ett konfirmasjonskort til en borgelig konfirmasjon.
Hadde lyst til å lage noe annet enn ett vanlig kort og etter hvert falt valget på en gavepose, med ett lite enkelt kort til. Vet nemlig det vanker en bitte liten gave til mottakeren:-)

Mønsterpapiret kommer fra Basic Gray sin Lemonadeserie, motivstempel Rakle Festfin fra Scrapmagasinet, tekstempelet fra Kreativ Hobby er embosset med klart embossingpulver, Maria er trykt ut med Cutttelbugg alfabetet Harmony, ellers er det brukt bånd, perleswirvles perler og blomster. Pyntekanten oppe og nede er stanset med en Martha Stewhart punch. Jeg ble veldig fornøyd så jeg håper bestiller også blir det og selvsagt mottakeren Maria også.

Mitt første bidrag til bloggen deres og det som er bra med den bloggen er den lange fristen man har:-)

Forside på gavepose:



Bakside på gavepose:



Fra siden og det lille enkle kortet som følger med:

2 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Jeg må prøve meg på gaveposer jeg også, blir jo så fine!! :o)

God søndag!! :O)

Asil sa...

For en nydelig gavepose og kort, skikkelig søtt!!

Takk for at du deltar! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...