lørdag 5. juni 2010

Litt vinter nå i varmen:-)

Har scrappet 3 nye Lo er,alle med vinter i seg.
Dr Eline har sovnet i gangen er det brukt papirer fra kisercraft klipt ut rundingen fra + matte på bildene og blondekanten. Det store mønsterpapiret jeg har brukt er fra Sassafras. Prøvde meg litt med cracklepaint men får dte ikke ordentlig til på swirvlene.

På de 2 andre har jeg brukt papirer fra Maja design og Papirdesign (langrenspapiret) På skiglede har jeg prøvd å trykke med bobleplast men ser at det nok har blitt litt for mye maling noen steder. Ellers har jeg embosset snøfnugg og swirvel med "embossing tinsel snowflake" har brukt stempeltrykk fra Magnolia der jeg prøvde å male trykket så det stod i stil med Elines sin dress. På tur er stanset ut med Calavin alfabetet fra Quic kutz mens skiglede er med Harmony til cuttelbuggen.




5 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Så fine!!
God helg :O)

Guro sa...

Så flotte!!! Morosomt med hun som sovnet i gangen; den er vel verdt å vise fram senere, et av de små øyeblikkene man gleder seg over i lange tider etterpå. Tenk å bare kunne sovne sånn :-)
Ha en herlig helg!
Klem Guro

Snuppelure sa...

Så flotte vinter LO`er du har laget :)

Pink lady sa...

Tre fine vinter LOèr:-)
Koselige bilder og herlige farger!

Ha en fin sommerdag! Klem Laila.

Lisbet sa...

Tusen takk for koselige og varmende kommentarer:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...