mandag 7. juni 2010

Nytt prosjekt med Bind-it-all en

Ble operert i nesa på torsdag og er derfor sykemeldt i 14 dager og kan jo ikke bare sitte å se tv hele dagen så har kjøpt inn ark serien fra Melissa Frances som heter Vintage posey som jeg synes passer utmerket til minialbum med bildene fra Hellas turen vår i mai i fjor. Har suplert med flere ark fra samme serie og mosegummi til evnt overskrifter.
Vet ikke helt om jeg klarer å bli ferdig for er fortsatt langt fra bra, selv om kroppen begynner å komme seg etter operasjonen. Men er fryktelig tett i nesa selv om jeg er veldig flink til å skylle med saltvann. Så nå har jeg sitett på arbeidsrommet omtrent 30 min og er rimelig sliten.
Men det blir vel bedre dag for dag, må ha noe å henge fingrene i i hvertfall.

4 kommentarer:

Pink lady sa...

Her var det mye lekkert....Lykke til med prosjektet!
Og rask bedring ønskes:-)

Ha en fin og kreativ mandag! Klem Laila.

Kort og Søm sa...

God bedring, oprasjon i nesen hørtes ikke noe godt ut.
Mye fin papir du har kjøpt deg!
Klem :O)

Lisbet sa...

takk begge to falt fullstendig for papirene når ejg så de hos Papirloftet og det lyste Hellas ut av de. så blir spennende å begynne på albummet.
Og jeg som har så mye papirerog ikke skulle kjøpe noe mer på lenge klarer jo ikke å dy meg.

Ingunn sa...

God bedring til deg!
Ser ut som du har et godt utgangpunkt for et lekkert syden-album der!
Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min også!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...