mandag 21. juni 2010

She`s so cute - Anne Cicillie

Hos Thats so cute har de fått en ny gjestedesigner Anne Cicillie.

Hun har laget en oppgave der hun sier: Min oppgave er å scrappe noe vanskelig!
Det kan være et bilde du synes er vanskelig, det er kanskje for fargerikt eller et tungt minne? Eller det kan være en teknikk du synes er skikkelig utfordrende, eller kanskje et brettekort du virkelig må holde tunga rett i munnen for å få til? Jeg vil at du skal virkelig utfordre deg selv og ta fram det du alltid legger fra deg når du setter deg ned - bildet/bildene eller teknikken må til pers, og den må til pers nå!


Jeg har hatt dette blde liggende i 1,5 år og har prøvd flere ganger men ikke fått til noe.
Kjente jeg ble inspirert når jeg leste oppgave hennes og satte i gang i går. Hvor bra man syntes det ble er vel en smaksak, men jeg fikk i hvertfall gjort ferdig scrappinga av disse bildene nå.

Har brukt Bazzil som bakgrunn, lilla papiret er ett Nille papir , det gule (swirvel og sommerfugl) er fra Bo-Bunny "Sunshine vine", ellers er det brukt MS sommerfugler som har fått litt glitterlim på seg, pompong bånd, Prima blomster . Ferdig kjøpte bokstaver.

OG for de som lurer på hvordan det går med minialbumet mitt ettersom jeg har scrappet 2 LO er i mellomtiden (hi hi) så har jeg 3 sider igjen. Mne må innrømme at jeg av og til får inspirasjon til litt andre ting. Men nå ahr jeg begynt å jobbe igjen og fortsatt ike bar så det er ikke sikkert det blir ferdig på en stund. Men alt ligger utover skroivebordet så ved inspirasjon er det bare og sette seg ned.

7 kommentarer:

Pink lady sa...

Så herlige sommerbilder!
Stilig med alle de gule detaljene og sommerfuglene til:-) En flott LO!
Lykke til videre med minialbumet:-)

Ha en fin og kreativ sommeruke!
KLem Laila.

Isabell - Taranita sa...

denne ble jo kjempe gøy=) herlige bilder og pynten passet perfekt til=)

Ann Cicilie sa...

For en knallherlig layout! Elsker at hovedfargen er gul (kan virkelig ikke få nok av den fargen for tiden), og likte detaljene og de søte bildene :)

Merethe sa...

Synes denne ble kjempeflott. Herlig med alt det gule, oser av sommer og sol.

Asil sa...

Gult er kult! Skikkelig frisk og herlig layout du har scrappet her!!!

Takk for at du deltar! :)

Mona sa...

Flott LO i herlige sommerlige farger! Så gøy at du endelig fikk scrappet de bildene :)

Mona sa...

Gratulerer så masse med å ha vunnet i konkurransen! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...