lørdag 10. juli 2010

minialbumet er ferdig!

Endelig klarer jeg å få lagt ut bilder av minialbumet jeg begynte på når jeg var sykemeldt. har ikke gått så kjapt dette her men har nå vært ferdig en ukes tid.-)
Har brukt en rakserie fra Melissa Frances som heter Vintage posey som jeg synes passet utmerket til bildene fra Hellas turen vi hadde til Nea Skioni i mai 2009.
Har i tiilegg brukt mosegumi til bokstavene, litt andre blomster, perler, litt diecuts, sommerfugl punchere. Har også embosset litt av pynten og krakelert litt også.

















trykk på bildene så kommer de opp i stor størrelse:-)

6 kommentarer:

Guro sa...

Mangler bildene??? Får dem ikke opp på maskina mi :-(
Men minialbumet hørtes utrolig flott ut; Melissa Francess har masse nydelige papirer.
Får titte innom igjen å se om jeg får opp bildene :-)
Kos deg videre i helgen!
Klem Guro

Lisbet sa...

Ble litt feil skulle bare lagre etter å ha skrevet teksten og derav klarte jeg å publisere i stede. Var selvsagt dumt men nå ligger bildene her.

Kari sa...

Hei Lisbet!
For et flott album - og så mye arbeid som ligger bak!
Takk for koselige kommentarer i bloggen min! Roseknoppene er kjøpt hos iamroses.com. De gjør litt mer av seg enn roseknopper jeg har sett/kjøpt andre steder - liker dem godt jeg også.
Ønsker deg en fortsatt god helg.
Klem, Kari

Kort og Søm sa...

Denne var kjempe fin, mange flotte detaljer! :O)
God søndag,
klem :O)

Pink lady sa...

Ble et kjempe flott album!!
Nydelige farger og masse herlig pynt:-)

Ha en fin og kreativ søndag! Og god sommer!!
Klem Laila.

Mona sa...

Flott album! Så gøy å se hvordan du bruker bia'en :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...