mandag 2. august 2010

Extra Cute 11 - Grønt lys -

Hos Thats just so cute Har de ekstra Cute at man skal lage noe der hovedfargen er grønt. Ettersom jeg har nye 6x6 papirer fra pinkpaislee der det var ett nydelig limegrønt mønsterark + ett ensfarget limegrønt ark og at jeg har fått bytett til meg dette nydelige stempeltrykket måtte jeg bare delta.
Her er mitt grønne kort. Mesteparten av pynten kommer fra wild orchid crafts. Magnoliablomsten kommer fra Papirloftet. Brukt dies fra Spelbinders og Quix cutz.

4 kommentarer:

Isabell - Taranita sa...

ahhh, dette var virkelig delikat, nydelig med organza båndet til venstre med hipp hurra banneret. Motivet er aldeles herlig=)

takk for ditt bidrag=)

Asil sa...

Nydelig farget, stemplet ditt! De er så søte de stemplene der!

Takk for at du delter! :)

Kari sa...

Å, så nydelig ditt grønne kort er!

nina sa...

lekre ting du kreer.

kunne jeg gjort et bytte med deg mot noen stempel trykk av den du har brukt her pleaseeeeee...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...