mandag 16. august 2010

Rundt kort

Har laget ett rundt kort som jeg har "liftet" etter Kari . Kari lager de lekreste kort og har du henne ikke på blogglisten din anbefales det sterkt.
I sommer lagde hun flere at slike runde kort og de er så utrolig flotte og forsegjorte at jeg også måtte prøve meg.
Mitt ble ikke fult så fint som Kari sine men til å være det første er jeg fornøyd allikevel. Har brukt stempel fra Papirloftee, blomster og perler fra wild orchid crafts, roseknuppene er fra Iamroses. Det gule mønsterpapiret er fra Majas design.
Men det ergarantert dette kommer jeg til å lage fler av etterhvert!

4 kommentarer:

Pink lady sa...

Et nydelig kort, Lisbet!
Kjempe flotte blomster og mønster ark:-)
Må prøve dette en dag jeg også.
Ha en fin kveld!
KLem Laila.

Kari sa...

Å, så fint kort - dette er minst like fint som mine! Ikke sant det er gøy å lage disse?

Ha enn fin uke!

Klem, Kari

Kort og Søm sa...

Kjempe fint! :O)

Ingunn sa...

Så lekkert kort!
Nydelige farger og fint pyntet. Jeg har også det stempelet, og bruker det mye.

Takk for tipset om pulsvarmerne, jeg har tatt ut oppskriften og håper på å få tid til å strikke dem, for de er jo kjempefine!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...