søndag 31. oktober 2010

Koftesettet er ferdig

Da er koftesettet til Eline ferdig.
Slik så den ut når jeg fikk den fra min mor. Nå er den ferdig montert og jeg har strikket lue til.
Ville ha en lue med pomponger.
Eline har hatt en slik lue før og i fjor vinter spurte hun etter lua med rundingene tok litt tid før jeg skjønte det var pomponglua hun ville ha. Den ble lagt bort våren før så var imponert over at hun husket den. Var jo 9 mnd siden den da var brukt sist.
Derfor tenkte jeg det var morsomt med pomponger på denne lua. Og ja selv om bilde av snuppa i sette uteblir denne gang er hun veldig så fornøyd.
Kofta er ett Sandnes mønster og er strikket i smart garn.
Har en del rester igjen så får se om det også blir en hals______en gang eller noe til en av dukkene?



2 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Dette var veldig fint!
Jeg flytter om en mnd, så nå er det litt stress her...
Men det blit bra til slutt!
Ha en fin kveld :o)

Ingunn sa...

Så fint det ble!
Kofta er kjempefin, og lua også!
Tenker frøkna er fornøyd nå.

Aversjon mot montering av ferdigstrikkede plagg er grunnen til at jeg holder meg til små ting med minimal montering....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...