søndag 7. november 2010

2 nye bøker

Må bare vise frem den nye flotte boka om Votter og vanter.
Satt en morgen og leste om boka i Dagsavisen og bestemte meg for at den måtte jeg bare ha koste hva den koste ville.
Samme dag dumpet medlemsbladet til Hobbyklubben ned i postkassen og der var det jammen meg også litt om samme bok. Da logget jeg meg inn i boklubben ( de sender nemlig uten porto) og fant den der også og da var det bare og bestille.
Er ett par flotte heklede vanter i den som jeg bare MÅ prøve på. Men må bli ferdig med noen andre småprosjekt først og kjøpe garn.



Har også kjøpt en bok om klær til barbie. Snuppa her har kommet i barbie alderen og da kan det jo være kjekt å kunne lage litt klær til den også.Til babyborn har jeg jo flere bøker, både strikking og søm av klær(nesten litt flaut)så da må jo barbien også få en bok.

2 kommentarer:

Kort og Søm sa...

God morgen :O)
Ja, alltid kjekt med nye bøker!
Ha en fin ny uke,
klem :O)

Ingunn sa...

Takk for bok-tipset, skal se mer på den!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...