onsdag 26. januar 2011

Nytt kort

Hos Vintage utfordring har de en utfordring som går på at man skal lage ett vintage kort i farger.Fikk lyst til å prøve meg på den. Hos Friday Sketchers har de en skisse utfordring der jeg synes skissa var veldig fin og kunne tenkt meg å prøve på den.
Så jeg deltar i begges utfordring med kortet jeg har laget:-)
Har brukt papir fra Basic Grey og Prima. Primablomster med en stæsj glittrlim på.
Diesen jeg har brukt på det øverste mønsterarket er fra My Favotite Things. Tekststemplet er jeg ikke sikker på hvor jeg har fra:-)

Skissen fra Friday Sketschers.


Kortet mitt. Litt blast i fargene men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få skikkelige farger når ejg tar bilder. Dagslys er det jo ikke når man er hjemme:-(

4 kommentarer:

Renate sa...

Flott kort og nydelige farger.
Lekkert pyntet er det og.

Takk for at du deltar hos Vintageutfordring.
Hilsen Renate

Benita sa...

lækkert kort i nydelige farver.

Hvilket billedbehandlingsprogram har du?

Jeg har windows picture viewer - her kan man også redigere billedernes farve, lys og kontrast.

Måske har du også det?

tak for din deltagelse hos vintageudfordringen.

Mona sa...

Så flott kort, Lisbet :)
Håper du har en super helg! Bare si fra når det passer å scrappe, det :)

linsal sa...

kjempe fint kort du har laget :D
er veldig vanskelig å få fargene riktig når det ikke er dagslys ja... jeg har selv en ''dagslyslampe'' jeg bruker :D de er suuuupre :D

takk for ditt bidrag til vintage udfordring!
klem linda s l

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...