onsdag 9. februar 2011

En ny utfordring

eller skal vi si to? Hos Friday sketchers Challenge har de en skisse jeg fikk lyst til å prøve meg på.
Samtidig hos Sukkersøtt har de en utfordring om å lage vårlig kort i grønt og rosa.
Jeg har brukt papirer fra min favoritt blokk Lemonade fra Basic Grey, spellbindersdies, Quik Kutz hjørner og embossingdies fra de til hjørnene. Prima blomster, pebbles, raindrops, papirsnor fra Papirloftet og en sommerfugl.
Stemplet mener jeg heter Daisy og der har jeg brukt glittrlim inni alle blomstene.
Er også brukt glitterlim på buene på matta under stempeltrykket.

2 kommentarer:

Inger Marie sa...

Kjempe flott kort i flotte farger :)
Motivet du har brukt er jo super
søtt :)Takk for at du deltar hos
Sukkersøtt!

Klem fra Inger Marie

Mona sa...

For et nydelig kort! Du har utviklet deg så masse i scrappinga. Liker detaljene du har her.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...