torsdag 3. februar 2011

Ett manne kort

Til tross for lang dag på jobb mandag fikk jeg satt meg ned på arbeidsrommet en stund for hos Scrapperiket har de en utfordring denne uka der vi skal lage noe gutt/mannsdominert.
Jeg har laget ett kort der jeg har brukt marrakech mønsterark fra BAsic Grey, mesch, ett eld gammelt bånd (har vel hatt det i rundt 35 år tror jeg) litt blomster, teksstemplet er fra Storyeteller.
Bradsene fra Papirloftet. Motivstempelet er Floyd fra Art Impressions.
Har hatt litt orange glitterlim langs kantene og raindrops i 2 hjørner

2 kommentarer:

Kari sa...

Takk for koselig besøk i bloggen min!
Så fint mannekort! Har ennå ikke prøvd meg på kort til en mann, blir nok ikke maskulint nok med min forkjærlighet for roser :-)

Klem, Kari

unni's scrappeboble sa...

Skikkelig stilig herrekort du har laget :D
Takk for at du er med på utfordringen vår, hilsen Unni på Scrapperiket :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...