søndag 27. februar 2011

kort med stempel fra Fizzy Moon Celebrations

Heidi har fatt inn søte stempler far Fizzy Moon og jeg bare måtte ha ett par av de.
Har laget ett enkelt kort der tekststemplet er fra Norsk stempelblad, Bling brads i blomster er fra Papirloftet. Ellers er det bruk mønsterpapir fra Basic Grey samme papiret som i innlegget under beynner vist å bli en vane det med å lage 2 kort omtrent samtidig med samme papirer:-)
Satte en sølv bling i hver blomst syntes det passet ganske bra.
Dette er faktisk mitt 8 kort i løpet av februar så skal ikke klage på produksjonen denne mnd. Har faktisk ett halvferdig liggende på pulten men er litt usikker i fothold til farger og oppsett så det er ikke sikkert det blir mer med det kortet.

4 kommentarer:

Ingunn sa...

Koselig kort, jeg liker fargene. Har det papiret selv (dypt nedgravd et sted...), og har ikke tenkt på at det kan kombineres med lilla.

Ang. sjalet mitt; det skal ligge link til hvor du kan laste ned oppskriften i innlegget, men jeg linker også her: http://www.knitpicks.com/patterns/Haruni_Shawl_Pattern__D50869220.html

Det er ikke så vanskelig som det ser ut til..

HeidisHobbystuggu sa...

Tusen takk for at du viser frem! Helt fantastisk nydelig kort, så flink du er!

Mona sa...

Nydelig kort! Så gøy Heidi viste det fram i bloggen også! :)

Ingunn sa...

Hei igjen!
Er litt treg til å svare, men men.
Lykke til med Haruni- sjalet! Jeg rekket opp et par ganger, siste gang etter å ha strikket ferdig hele del A (!)
Jeg har et kjempe-tips til deg: bruk maskemarkører for å skille repetisjonene av mønsteret på del B! Dette gjorde jeg ikke førte gang, og jeg kom for ut av det. Med markører er det lett å telle tilbake hvis du mister tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...