mandag 7. februar 2011

Thats just so cute

har en utfordring gående der de vil se fargene hvitt, brunt og blått eller rosa.
Jeg har laget ett kort med rosa mønsterpapir fra Maja design. Har brukt hvite og rosa blomster med litt glitterlim på.
Alle kanter er svertet med brun stelpelpute. Bokstaver og tall er fra alfabetet jeg så absolutt liker bet Calvin fra Quik Kutz.
Der har jeg svertet kantene ved å bruke en brun tusj.
Litt usikker på om jeg har brukt nok brunt til at det blir godkjent men jeg prøver meg!

4 kommentarer:

pia iris sa...

et riktig nydelig kort. elsker pyntingen, og det utskjærte papiret bak bildet var flott.
takk for bidraget.
ha en flott kveld. klem pia

Anja's KortKreasjoner sa...

Virkelig ett lekkert bidrag, fantastiske detaljer. Tusen takk for at du deltar hos oss i TJSC.
Klem, Anja

~Isabell~ sa...

Jeg ELSKER Maja design, knall flott resultat=)

takk for ditt bidrag=)

Gunn-Elin sa...

så nydelig, og selvfølgelig er det godkjent :) Så lekkert med den blingborden.
Tusen takk for at du deltar på vår fargeutfordring
Klem Gunn-Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...