søndag 20. mars 2011

Ny syplass:-)

Da har vi kastet ut den stasjonære pc min til fordel for en laptopp. Noe de fleste vet at tar MYE mindre plass så da kastet vi også ut dataskrivebordet vi har hatt på kjøkkenet.
Tok en snartur til Ikea og handlet inn benkeplate og 2 skap/skuffe seksjoner (i samme vi har på kjøkkenet fra før av) og monterte det på kjøkkenet der skrivebordet tidligere har stått.Så nå har jeg fått en flott ny syplass. På arbeidsrommet ligger det jo stort sett ett eller annet papirprosjekt å flyter så å få plass til å sy der er ikke enkelt.
Men er kjempeførnøyd med plassen jeg nå har fått. Må riktignok dele den med den gale skjermen som også er en tv da men den tar ikke rare plasse.
Og bare så det er sagt jeg hadde aldri turt å foreslå dette så dette er faktisk min manns fortjeneste: Han syntes tydelig at jeg trengte en arbeidsplass til:-)

2 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Så deilig med en sånn arbeidsplass!
Takk for hyggelig hilsen hos meg :O)

Ha en fin ny uke,
klem Fredrikke

Stinemorღ sa...

Så koselig at du fant bloggen min og vil være med på giveaway'n :)
Alltid stas å oppdage nye blogger!

Du lager virkelig flotte kort!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...