søndag 10. april 2011

Pyntet eske til Hedda

Denne gang er det hedda som skla få en pyntet eske.
Har brukt mønsterpapir fra Melissa Frances, bilde er fra ett ark med mange motiver fra Pion Design.Hjørnene fra Wild Orchid Craft, der kommer også de fleste blomstene og stenglen med glassdråpene fra. Den største blomsten og liljen er fra Papirloftet.
Blonden aner jeg ikke for den har vært i mine gjemmer i 20-30 år tror jeg.




Inni er det lagt ett ark med mønsterpapir i bunnen, i lokket har jeg stanset ut en spelbindersdies. Det skal skrives bursdagshilsen på den så jeg har satt dobbeltsidig teip under for at mottakeren kan feste den etter å ha skrevet på. Pyntet med litt utstansede sommerfugler.




b

5 kommentarer:

Kari sa...

Nå har jeg tittet nedover i bloggen din. Så masse fint du lager, både i papir og garn/tøy! Blir nesten misunnelig på kreativiteten din :-)

Klem, Kari

Kort og Søm sa...

Det var en fin eske!
God søndag,
klem :O)

Pink Lady68 sa...

Nyydelig eske!! Lekre mønster ark fra MF og bildet fra Pion:-) Stilig effekt med hjørnene fra WoC!

Klem Laila.

Anita sa...

Du verden, dette var et mesterverk med mange detaljer. Nydelig :-))

Andrine og Maren sa...

Takk for at du er med på vår PåskeCandy! Så flotte esker du lager! God Påske! : )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...