søndag 3. april 2011

Pyntet påskeegg

Eter å ha sett alle de flotte påske eggene i fjor, hadde jeg lyst til å prøve meg på ett egg jeg også.
Begynte å male det med Studio Gesso noen strøk før jeg begynte å pynte det.
Har brukt diverse blomster, en type perlebånd og 2 gamle påskekyllinger. Mosegummialfabetet har jeg stanset ut med QuicKutz sitt holiday mini alfabet. Denne gang satte jeg dobbelt sidig teip på den ene siden av mosegummien før jeg stanset ut og da ble bokstavene selvklebende, Kjempepraktisk! ett tips jeg har plukket opp fra Scrapping.no

Jeg deltar i Thats just so cute sin påske extra der de vil se pynted påskeegg:-)


7 kommentarer:

Anne sa...

Det var et skikkelig stemningsfullt påskeegg! Herlig med de friske fargene, kyllingene og teksten!
Takk for at du deltar hos oss i TJSC

Smil fra Anne:)

Pink Lady68 sa...

Nydelig påskeegg!!
Lekkert pyntet i herlige farger!!

Ha en fin kommende uke! Klem Laila.

Richard sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
pia iris sa...

skikkelig nydelig. digga fargene og de søte kyllingene.
og flott med tekst på.
takk for ditt bidrag.
ha en flott uke. klem pia

~Isabell~ sa...

åååååååå,de kyllingene var virkelig prikken over i'en=) elsker det sarte uttrykket det gir

takk for ditt bidrag=)

Gunn-Elin sa...

Så nydelig!!! Så sjarmerende med de søte kyllingene og likte så godt at du har fått med tekst. Veldig gjennomført og lekkert påskeegg du har laget :)

Tusen takk for at du deltar hos oss i TJSC
Klem Gunn-Elin

GryA sa...

Friske fine farger, og kyllingene var så søte!

Tusen takk for at du deltar hos oss!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...