lørdag 21. mai 2011

Konfirmasjonskort til jente

Fikk bestilling på ett kort til en jente som skal konfirmeres. Det skulle være en slags konvoluttkort slik at det er plass til gavekort inni.
Jeg er veldig glad i å lage personlige kort til bestilinger og har derfor brukt bilde og navn på kortet.
Vi ble enige om lilla kort her med mønsterark fra Maja Design og mesteparten av pyntet kommer fra Wild Orchid Craft. En nettbutikk jeg har blitt litt for glad i (rødme litt)

HosThats just so cute har de en utfordring der man sakl bruke blonde, tekstil eller utpunched blonde. På kortet mitt har jeg brukt ett hvitt bånd i lukkekanten og også en punched kant om den går som blonde kan vel diskuteres, men bånde mitt er i hverfall i tekstil.
Så jeg velger å delta med kortet på utfordringen deres:-)


7 kommentarer:

Anne sa...

Nydelig og personlig kort til konfirmanten:) Flotte farger og enkelt men nydelig pyntet! Me like

Takk for at du deltar hos TJSC

Smil fra Anne:)

~Isabell~ sa...

virkelig et herlig kort, nydelige farger og pynt

takk for ditt bidrag=)

pia iris sa...

et nydelig kort. lekkert pyntet og flotte harmoniske farger.
likte oppsettet og bilde av konfirmanten.
er enig i at personlige kort er spesielt.
takk for ditt bidrag. klem pia

Gunn-Elin sa...

Jeg liker også kort med bilder :) Det gjør de estra personlige og ikke minst unike. Virkelig nydelig gjennomført!!
Tusen takk for at du deltar hos oss.
Klem Gunn-Elin

Pia sa...

super nydeligt kort, flot med hjørnerne . Tusind tak for at du deltager på min udfordring hos TJSC
knus Pia

Mona sa...

For et nydelig kort, Lisbet! Flotte farger, og utrolig lekkert pynta!! Det er så gøy å følge utviklingen, og se hvor fantastisk dyktig du har blitt! :)

GryA sa...

Nydelig og personlig kort!Liker bruken av blomster.

Tusen takk for et flott bidrag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...