mandag 23. mai 2011

Kort til konfirmant med embossing og bind-it-all

Fikk bestilling på ett kort til en borgelig konfirmant.
Liker å lage personlige kort når jeg har bestillinger og noen av opplysninger jeg fikk er at han er vedlig glad i hunden sin. liker å slappe av og gjerne at tiden står litt stille. Syntes derfor stempeltrykket passet godt og når jeg fikk ett flott bilde av han og hunden måtte jo det bare brukes.
Har laget filtbokstaver ved å ha dobbeltsidig teip på den ene siden av filten og stanse ut med CAlvin (QK) alfabetet mitt. HAR også embosset chiporden på fremsiden og på side 5. DEr er også teksten embosset. Tekststemplet er fra Kreativ hobby. Papirene er fra BoBunny sin serie a gift of love. En pakke med papir + stæsj jeg har kjøpt gjennom Scrapshop sin månedscrapp.

Hos Papir i hjertet vil de se embossing. Og da passer dette kortet inn.



6 kommentarer:

Snuppelure sa...

WOW kjempe tøft kort vennen :)
Kjempe fine de nye diesa dine i bruk :)

Mona sa...

Så utrolig stilig kort!!! Kjenner jeg blir veldig misunnelig på deg som har bia'en ;)

Katrine Bråten sa...

Utrolig kreativt og flott kort til konfirmanten. Tusen takk for at du deltar i utfordringen inne hos Scrappelyst :)

Katrine

Hege sa...

Så gøy med personlig konfirmasjonskort. Kjempefint. God ide å bruke bind it all.

Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Scrappelyst.

Hege.

wenche jensen sa...

SÅ lekkert kort. Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår.

Wenche hos Scrappelyst

Kristin Langnes sa...

Så lekker kort du har lager. Kjempefint med så mye pynt, uten at det blir "dill". Røff og herlig stil!

Takk for at du deltar i oppstartsutfordringen til Scrappelyst. Håper å se bidrag fra deg i kommende utfordringer også. Masse lykke til i trekningen av oppstartsutfordringen vår.

Hilsen fra Kristin hos Scrappelyst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...